tisdag 22 juli 2008

Miss i nassen!

Jobbar i natt så jag tänkte att det va perfekt läge att få tiden att gå lite och uppdatera här. Trisst läge bara att det inte har hänt så mycket på sistone. Satt och tittade tillbaka i min blogg, ganska intressant och kul att läsa. Mycket funderingar under våren.

Helgen va trevlig. Mys med S på fredagen. På lördagen hade vi jubbe fest i Simrishamn, trevligt värre. Fick i mig lite mycket dricka bara men jag va inte värst, hi hi. Någon behövde ju kräkas så vi fick stanna ett antal gånger på vägen hem, inga namn nämns.

Igår va jag på trevlig middag hemma hos P. Ringde och väckte mig 19, lika bra det. Sover alldeles för mycket nu för tiden. Riktigt god kylling och päror.

Så sablars trött på att äta nyttigt nu, fy tusan va drygt det är. Men skam den som ger sig. Ska ju snart iväg till playan utomlands så det gäller att ligga i ordentligt nu så man kan visa sig halvnaken.

Håller på att klä om en gammal byrå där hemma i en vaxduk, ashäftigt blir det, mycket bättre än vad jag trodde det skulle bli. Många projekt på gång och som det står i en kommentar får jag inte mycket gjort när jag är ensam hemma. konstigt det där. Men kära lilla S, du kommer för sällan nu för tiden. Saknar dig!

Och jag saknar alla er mina vänner som har flyttat ifrån mig, dags att komma hem igen tycker jag, jag vill, jag vill, jag vill, att ni kommer hem igen! Nej då så länge ni har det bra och inte glömmer bort mig. Men fy fasen vad jag saknar er alla.

Dags att göra lite nytta när jag ändå är på jobbet, kan hända att jag skriver igen vid 5 tiden, brukar va som drygast då.

Kramar i mängder,

Ps, jag fick en ny idol idag =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddå? Det var väl uteslutande positivt att jag tvingades hurla lite? Då fick ju ni andra en chans att komma ut och få i er lite friskluft/nikotin.

Nosse sa...

Ha ha ha, jo sant, så du är egentligen en hjälte!