onsdag 16 juli 2008

Städångest!

Nja inte lika bitter idag i alla fall...

Har egentligen inget vettigt att säga idag förutom att jag har städångest! Bomben har slagit ner ordentligt hemma hos mig, ovanligt! Saker överallt och mögigt. Absolut inte likt mig, har alltid varit en städad person, nästan på pedantisk, hahahahaha! Förstår inte hur det kan bli så stökigt, jag är ju nästan aldrig hemma. Men det känns som ju mindre man är hemma ju mer stökigt blir det. Ja, stökigt är det men inte super stökigt, det största problemet är att allt är så oorganiserat, har inte kommit i ordning än. Måste ta tag i detta snarast.

Har alldeles för många möbel projekt på gång. Min nya hylla blev bra i alla fall så nu är det säng gavlen och hallsoffan som står på tur. Har dessutom varit och hämtat min nya tvbänk idag, tack för bärhjälpen D&K!

Nästa vecka hoppas jag på en lingon tur till småland så jag kan göra saft och sylt sen, beställningar mottages gärna, ha ha!

Jobbar i natt, så där roligt. Vaken natt, inte trött än i alla fall men det smyger väl sig på mig snart!

Mitt nya motto;
Kan man inte stå för sina tankar får man tänka dem tyst för sig själv!

Tack och go natt för idag, eller nja, jag ska ju inte sova än på ett par timmar!

2 kommentarer:

mina sa...

KRAM!!! Har det blivit nån ny TV än då? Jag kan inte riktigt bestämma mig... men ny TV måste det bli, min har varken kanalerna på rätt plats eller fjärrkontroll som fungerar.
KRAM!!!

Anonym sa...

Nu tkr jag att du glömmer nämna mig.. Du har iaf mig att tacka för att du ens kommer in i lägenheten "Utan dig så får jag inget gjort.. " ;) Ska kanske ta o skärpa mig o ta o komma o fika lite oftare :D