torsdag 24 juli 2008

OCH JAG DÅ......?

Rubriken kommenteras en annan dag.

Ja inget vettigt att skriva idag heller egentligen. Helt slut efter allt jobbande, eller i alla fall efter att va på 100 olika ställe och fara och flyga fram och tillbaka. Funderar på att börja svar i telefonen med; Josefines jour telefon, hur kan jag stå till tjänst?

Har i alla fall varit på stranden idag, så jädrans nice. I min nya bikini, man måste tydligen nämna märke så, Filippa K, men jag är inte dum nog att betala full pris för den så va inte oroliga.

Jag har varit på kalas också, spräckte veckans diet men det va det värt. Tack för en trevlig stund K, och go mat förstås.

Va på Maxi imorse, 08, i en timme för mig själv, konstigt hur tiden flyger iväg när man har roligt, haha.

Nej, dags att sova tror jag, måste bädda först, finns det något tråkigare? Men men, mamma va här idag och hämtade all min tvätt, så skönt att slippa se möget. Och så vips kommer den tillbaka, tvättad och vikt, kan de bli bättre?

Puss, puss som fan, för puss va det längesedan!

Måste också berätta att jag har klippt och färgat håret och fixat naglarna för en trevlig summa på 350, de ni! Säger bara kontakter, kontakter. Nu behöver jag bara hitta en tandläkar kompis och en massör kompis också =)

Inga kommentarer: