söndag 1 februari 2009

Jans sista helg

I torsdags var vi på pop quiz på en trevlig pub, kul när det händer lite extra. Jag är ju inte världsbäst på musik men som tur var hade jag middagsklubben med mig + en bunus person.

På fredagen ville vi (middagsklubben igen) gå ut och ta en öl, nästan omöjligt i hlm. Provade ett ställe som var ganska dött så vi fortsatte vidare till ett annat ställe. Här var det visserligen folk men vi förvandlades till föräldrar på stan och hade för mycket kläder på oss och fattades ett nyckelband med texten "VILD OCH VILLIG" hängandes ur fickan så vi passade kanske inte riktigt in. Men vad gör väl det, vi var ju tillsammans =).

På lördagen var det fika på stan som gällde och lite koll i affärerna också. Men eftersom någon har tvingat i mig en massa mat så har jag lagt på mig lite, mindre kul att köpa kläder då.
Sen jobbade jag natten, inte så kul men jag är inte bakis i alla fall. Ikväll ska jag och E på bio om hon vaknar från sin soff och söndags dvala i tid tills att den börjar.

1 kommentar:

Anonym sa...

tänk vilken tur att vi har varandra ;) kram krim krum /E