onsdag 18 februari 2009

Som vanligt...

Som vanligt så rullar det mesta på, händer inga större saker i mitt liv. Kallt som bara den är det ju nu, fryser jämt och så är jag hungrig jämt (som vanligt).
Sportlov denna veckan och jag sportar på mest hela tiden, not. Men det var yoga igår morse och jag har som vanligt ont i hela kroppen. Endel av de övningar vi utför är helt omöjliga förutom för de andra panter tanter som är där. Känner mig ganska dum och väldigt osmidig i detta gäng. Vaknade dessutom 03.00 i soffan i natt i en mycket märklig ställning, detta har nog hjälpt endel till det onda.

Helgen som var så gick vi på after work på fredagen, mycket trevlig tillställning. Efter det var det kaffedrink och dansprogram hemma hos E. Alla tre somnade sen i soffan som de slagna hjältar vi var. Inte alls så kul att traska genom hela stan frusen och trött och ensam mitt i natten sen.
På lördagen bjöds det på 30-års fest i Helsingborg, trevligt värre. Inte lika trevligt på söndagen dock, bara halvt levande och knappt det. Men jag gjorde min plikt och lagade mat till midagsklubben på kvällen ändå. =)

Inga kommentarer: