tisdag 3 februari 2009

Tisadags tjat

Blooooooooooooooood, det kom blod. Idag har jag blivit blodgivare =), mina blodvärde var på topp så det var bara att tuta och köra. Väntade med spänning på att tanten skulle fråga om jag rökte så att jag skulle kunna få svara, JAG? nej det gör jag inte(utan att ljuga). Men så klart frågade hon inte det.

Imorse var det dags för yoga igen och även denna tisadagen har jag ont i hela kroppen. På en övning skulle vi sitta ner med raka ben ( mina var inte ens rakade) och hålla runt våra tår, ALLA utom jag klarade detta galant och då är jag yngst i gruppen. Med andra ord så stämmer vig som ett kylskåp ganska bra in på fröken Andersson.

En tur på Maxi har också hunnits med, och fack möte på det.

Förra året varade julen ända in i påska men i år varade den bara tills idag, en klar förbättring. Bar ner alla julsaker precis och nu ska det rensas för fulla muggar, ser ut som ett kattastrof område hemma hos mig och det har det gjort alldeles för länge nu. Min städ och hålla iordning gen måste jag ha tappat på ett väldigt tidigt stadium, antagligen redan på BB.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att jag har varit hos dig en runda idag då :) Du får ju alltid lite gjort då iaf ;)

Anonym sa...

Haha, jag kan inte heller sitta med raka ben och hålla om mina tår... inte ens i närheten! Kram /mina

Anonym sa...

Du är superduktigt utan ciggen!! Kram S

Anonym sa...

inte enns ett smakbloss?
Isåfall hurrar jag för dig :)