onsdag 11 februari 2009

torsdags .... ?!

Godmorgon.

Sitter på skolan och väntar på att börja. Var här en halvtimme för tidigt, knas. Och jag som kämpade mig upp i morse, så kunde jag ha sovit en halvtimme längre.

Idag ska jag klippa och färga, spännande värre. Och så ska jag hänga med Fru London, mys.

Snart helg igen, ja det är sjukt vad fort veckorna går. Sportlov och Stockholm nästa vecka. Ska lätt shoppa loss oredentligt. Känns som jag inte har slösat pengar på länge så det är verkligen läge för det. Och så ska jag träffa M, det var verkligen längesedan, skulle ju ha blivit i Indien men men....

Och nu i helgen är det ju alla hjärtans, kommer tankar om det senare. Men jag ska på 30 års fest i Helsingborg med utgång. Ska faktiskt bli jätte roligt, framförallt att gå ut någon annanstans än i hålan.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du får det riktigt mys i sthlm å shoppar loss ordentligt!! massa kramar från götet!! ps sen får du komma å hälsa på här i vår:)