måndag 23 februari 2009

Stockholm

Tack för de fina kommentarerna till förra inlägget. Det känns mycket bättre just nu i alla fall. Mina vänner får som vanligt Mvg, och jag är lyckligast i världen för att jag känner er och för att ni vill vara vän med mig, även i mina dåliga tider.

I helgen har jag varit i Stockholm, en underbar helg. Så skönt att känna storstadspulsen igen. Måste erkänna att jag saknar den, nu mer än någonsin innan. Efter London var jag ganska trött på den men nu måste jag säga att jag saknar den så mycket att det kanske är dags igen. Funderar starkt på att ta tre lappar och skriva Stockholm på en Göteborg på en och Hässleholm på en och sen dra lott och se vart ödet tar mig. Vilken stad det än blir så tänker jag fixa nytt jobb eller börja plugga igen. Detta har jag tänkt ska hända efter sommaren så jag har ju lite tid på mig att genomföra min plan. Det är ju en plan i alla fall.....

Sen har jag tänkt att hänga på P&E:s budget plan. Varje måndag tar man ut 500 kr som ska räcka hela veckan. Jag tänker dock köra på 400 kr. Och sen får man inte använda kortet alls. Hela mars hoppas jag på detta, eller hoppas, det är klart jag kan klara det, särskilt när det bara är en månad och mars känns som en bra månad att göra detta på.

Tillbaka till Stockholm och helgen som varit. Jag och söta M har verkligen lyxat och unnat oss massor. Ätit alla mål ute och fikat massor. Precis som det ska vara när man är på minisemester.
Vi hade strålande väder på lördagen och Stockholm visade sig verkligen från sin bästa sida. På kvällen var vi ute och åt och sen var det galaj för hela slanten, riktigt skoj och riktigt dyrt men det var det värt, inte så ofta man slår på så stort.

Alles för idag, tänkte lägga mig tidigt idag och läsa en bok, har inte läst på evigheter så det är dags för en bra bok nu. Imorgon tänker jag fira fettisdagen =)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag röstar på lappen med Göteborg på...kanske kan det stå Göteborg på alla lapparna :) /Mina