onsdag 18 februari 2009

Rastlös

Jag gillar inte att vara rastlös(som om någon gör det), tänker på tok för mycket då. Biter på naglarna och går fram och tillbaka här hemma. Har ganska städat för en gångs skull, mest för att jag har tvingat mig själv att plocka iordning lite.



Inget att göra, ahhhhhhhhhhhhh vad jag har tråkiiiiiiig! Det sägs att man måste ha tråkigt ibland för att kunna ha roligt ju men när 17 ska det roliga inträffa? Väntar och väntar..... Hoppas det kommer med våren och solen!



I alla fall så blir det ju en tripp till huvudstaden i helgen, det ska iofs bli roligt =)

Bilden: Grilltajm vid Finja havet tidigare i vintras.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, jag känner igen den där jobbiga känslan av rastlöshet. Men jag kan säga att när man har fullt upp av allt hela tiden så önskar man att man kunde ha en liten tid för att bara ha inget att göra.
Ha det så kul i helgen!!
Kram S