onsdag 5 mars 2008

Det är VÅR i luften och lusten!


Solen skiner idag igen, underbart är bara förnamnet!
I morse? kl 11 hade jag redan varit på gymmet i 2 timmar, varit hos tandläkaren och varit på ica och handlat, dessutom satt igång tvätten och tagit en liten promenad i solen. Så borde man göra varje dag, ska fundera på att börja med det. Jag och gå upp tidigt passar inte riktigt ihop, eller det är helt ok om jag måste upp men behöver jag inte så snozzar jag gärna lite för länge!
Tandläkaren blev inte så dyr som jag hade befarat, så nu har jag ju pengar över, ha ha.
En toppen dag än så länge med andra ord.
Såg dig 4 gånger igår, borde inte vara någon ursäkt men det gör ju så att jag tänker på dig och får inte ur dig ur skallen. Ta ditt satans (ursäkta) pick och pack och flytta ut nu! Eller ge mig åtminstone en förklaring så att jag kan slänga ut dig.
En negativ sak med denna solen är ju att dammet syns, allså finns det, dags att ta fram gummihandskarna. Men toppsen får ligga kvar i lådan, ha ha.

1 kommentar:

mina sa...

utan tops blir det ju inte riktigt rent ju :)