fredag 14 mars 2008





Fredag igen.....

Nej det är ingen dubbel haka, de ser bara ut så!

Har precis gått milen, det här går bra. Har kommit igång ordentligt med både mat och träning. Annars är det mest jobb och jobb. Borde börja flytt rensa för jag ska flytta =), ska bli så skönt. Ska ju i och för sig inte flytta så lång, lite närmare stan bara.

Sitter och kollar på ett program om relationer, undersökningar visar att män ljuger dubbelt så mycket som kvinnor i ett förhållande, ahhhh fan! Ha ha

Solen ler mot mig och allt känns toppen bra, verkligen, men, det finns alltid ett men. Jag avundas alla som har någon att dela allt med, någon vid sin sida i vått och torrt. Fast just nu är de kanske inte det bästa för mig ändå, ähhh jag vet inte. Hur fasen vet man allt?

I helgen är det Malmö som gäller.

Ha en riktigt trevlig helg mina vänner!

Inga kommentarer: