torsdag 6 mars 2008

Förlåt kära mig!


Jag hjärtar Josefine,
Fan, jag är minsann skyldig mig själv en ursäkt! Precis som om jag inte är någon då, klart jag ska tro att jag är någon och något. Jag står ju mig själv närmast trots allt. Jag kan aldrig bli någon annan, hur mycket jag än försöker, och jag borde inte vilja det heller! Tänk om...... Tar upp allt för mycket av min tid, jag glömmer bort att leva i nuet så FÖRLÅT mig själv för att jag slösar bort min egen tid på Tänk om....! Jag är här och nu och det är dags att leva så också. Lätt att säga men jag lovar och svär att göra mitt bästa och verkligen försöka!
Jag vet ju faktiskt innerst inne att jag är bra och jag kan gå med huvudet högt, jag har inget att ångra och har inte gjort medvetna fel, klart jag gör fel ibland, men säg någon som aldrig gör det.

1 kommentar:

mina sa...

Tack detsamma kära du :) Vi får se till att bli bättre på att leva HÄR OCH NU! Tillsammans ska vi väl ändå klara det