söndag 2 mars 2008

Sånt är livet!








Ja ha, då va det måndag morgon igen,



Ännu en helg har paserat, ahrggggg. Känns som om jag aldrig kommer någonstans, står på samma ställe och trampar vatten frustrerat. Vems är felet, jo mitt såklart!



Denna helgen har varit trevlig men liknar alla andra helger. Frågan är bara vad jag vill ska hända egentligen och hur ser jag till att det händer? Hmmmm, tänk om jag kunde ta reda på de!



30 års festen började ganska trisst, massa barnprat och ingen jag kände men efter lite vin så började alla släppa loss och det blev riktigt trevligt. Efteråt bar det av till Kings (ovanligt). Där hände som vanligt inget nytt. Samma visa men en annan melodi. Konfronterade en person som har ljugit om mig och mitt privat liv, svaret jag fick va " Men det va ju ett skämt och du måste förstå min situation, jag kan ju inte ta tillbaka det nu". Min situation då? Det är ju jag som blir boven. Min status i Hässleholms hirarkin är väl inte tillräkligt hög antar jag! Men ve och fasa för de som tror att de är något mer än andra. Det gäller tydligen att rädda sitt eget skin först och främst, att det innebär att ljuga om andra spelar tydligen ingen roll. Ja ja jag hoppas att alla någon gång får va de förtjänar, det måste ju ändå va meningen med livet, eller?

Ha, ha, fast då förstås kommer ju frågan upp, Vad förtjänar jag? Men det tänker jag inte börja fundera på för då är jag rädd att jag blir knäpp, på riktigt.

Söndagen va lite seg och nedstämd men efter 3 fikor med underbara vänner (olika förstås) kändes det mycket bättre igen som vanligt, tack! Ännu en gång vill jag tacka er mina vänner, utan er så hade det inte varit någon mening med något. Stjärnor som lyser upp min himmel!


Ja ja, idag ska jag på massage, härligt! Min massör är en helt underbar kvinna. Känns alltid bra när jag har varit hos henne, hon har en viss förmåga att peppa och få mig att se allt bra i mig själv.
Nog tjafsat för idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej