fredag 21 mars 2008

Julen varar än till påska!

Ja, ha minsann då var det PÅSK igen. Man kan ju knappt tro det när man tittar ut, snön bara vräker ner och det ligger ca en dm skåne blask på marken, blött blött. Va ute och promenerade i morse, efter gymmet, och blev totalt genom sur, men det finns inga dåliga kläder.........!
Julen varar än till påska, ja hos mig stämmer det i alla fall, bar ner mina julsaker i förrådet idag. I påsk blir det mest jobb jobb och jobb men har bytt till mig att va ledig påskafton natten så då blir det raj raj av.
Hoppas du inte är ute!
Läste igår att vi svenskar äter 4 ton lösgodis under påsken, hmmm i år blir det nog mindre för jag dietar ju, ha ha och det går riktigt bra, -2.6.
Dagens tanke; En 5 åring sa till mig här om dagen " Jag är elak ibland för då märks det mer när man är snäll" stämmer det, är det så?

1 kommentar:

mina sa...

hmm... vad dålig du blivit på att blogga :) Nu får du snart ta och skriva nåt...