lördag 29 mars 2008

Lördags ångest!



Lördag 18.40 biiiiiiiiip. Här sitter jag nu i valet och kvalet, vad ska jag göra ikväll? Ska jag stanna hemma och fixa lite som jag har tänkt eller ska jag ta tag i det hela och göra något? Puhhh jag vet inte! Jäkligt skönt att inte göra något men å andra sidan så blir ju veckan så himla lång när man inte går ut och träffar folk.

Idag har jag varit med M&P på rundtur. Öb, Lidl, Maxi, Finja möbler och Förnedringen, M var mäkta imponerad =).

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, vad ska jag göra ikväll? Dividerar fram och tillbaka med mig själv.

- Stanna nu hemma med dig, tänk vad skönt att va pigg imorgon. - Ja, men hur kul är det att sitta hemma? - Ähh, du har ändå inget att ha på dig. -Sant! Men ändå.

Så låter det ungefär i min skalle, knasigt rent.

1 kommentar:

mina sa...

oj vad rött det var här då... det var minsann tur att du inte följde med ut... tråkigare kväll får man leta efter :)