tisdag 4 mars 2008

Tisdags kväll i Hlm eller ngt.....


MMMMmmmm, vaknade av att solen lös in imorse kl 06, härligt när det börjar märkas att våren verkligen är på väg!
Det är omöjligt att inte må bättre när solen lyser.
I dag har jag egentligen massa tankar och känslor som borde skrivas men sängen kallar så det blir ett kort inlägg idag.
Jobbat som tusan idag, missade den sketna satans bussen på vägen hem så jag satt på stationen i en timme och väntade på nästa, drygt!
Ikväll har jag varit hos en vän och ätit god mat och druckit vin. Pratat av mig lite också. Hmm jag vet att du läser så ta åt dig av detta... Min vän (som jag åt middag med) är en av de smartaste människor jag känner. Vi är nog mer lika än vad jag har trott innan, tror vi delar ganska många tankar om livet, nja inte när det gäller saker inom politik och andra grejer kanske men när det gäller relationer och vardags saker. Tack du är en pärla! Känns så skönt att prata med dig och du säger så rätt saker ibland utan att veta om det.
Åt en jätte påse godis idag, ahhhrgg, men gott va det och jag missade ju faktiakt bussen!
Jag borde inse endel saker, varför gör jag inte det när jag vet att jag borde?, knasigt! De finns faktiskt en hel lista på saker som jag borde inse, eller, egentligen har jag väl inset det mesta men vill inte riktigt erkänna de sakerna för då blir de jobbiga, oj oj nu blev de mycket! Ja ja, nu måste jag sova, kompis väntar på mig på gymmet 07.30 imorgon bitti så jag måste sova.
Vad knasigt och rörigt dagens inlägg blev, skyller på vinet!

Inga kommentarer: