lördag 8 mars 2008

En hammare tack!

Ännu en härlig vår dag, solen verkligen strålar och och luften luktar underbart.

Gick upp tidigt imorse och promenerade, funderade och njöt. Det är så mycket lättere att må bra när solen skiner.

Jag gick och små pratade med mig själv och tänkte att, ha ha jag ska visa dem. Men så stannade jag upp, andades och insåg att det är väl mig själv jag ska visa så, ha ha mig själv, jag ska visa mig att jag kan klara detta, det kommer att gå bra, jag är det finaste och underbaraste jag vet!

Sen har jag varit på stan också och fikat, prata, prata och prata med mina underbara vänner (jag har de underabarste vänner man kan ha), disskutera och inse att de inte bara är jag som tänker och analyserar allt, det hjälper oerhört mycket, mer än ni förstår. Det stora hålet av svek blir lite, lite, lite mindre varje dag.

Jag behöver en hammare och banka lite vett i min skalle, jag vet hur jag bör göra och hur de ska gå till men ändå trillar jag ner ibland!! Och vägen upp igen är ju så jobbig och ju oftare man behöver klätra upp ju jobbigare och längre blir det upp.

Men idag är en underbar dag, de bör alla dagar vara, jag får ju leva med mig!

Min underbara syster ringde idag, saknar henne ngt fruktansvärt men hon sa att hon varit borta halva tiden nu så snart kommer hon hem igen. Julli, jag älskar dig!

Hmm detta blev ett lite ego inlägg men men de är ju min blogg!

Ta hand om er och ta till vara på dagen, (det finns bara ett idag) det ska jag försöka göra!

Inga kommentarer: