söndag 30 mars 2008

Sommartid



Sommartid och söndag, härligt att va fri från bakis ångesten.

Blev hemma sittar kväll med K&D igår, skönt. Tog en tripp till macken och vad händer, jo en fågel bajsar mig i huvudet! Det ska ju betyda tur så jag va tvungen att gå in och köpa en lott men ingen vinst.

Idag har vi varit på Väla och IKEA, riktigt trevligt. Hittade dock inte ett skit förutom en plast låda för typ 29 spänn, en billig dag med andra ord. Men jag kollade sängar och nästa vecka ska jag köra och köpa mig en dubbelsäng, vuxenpoäng.

Det är så lätt att må bra när man omger sig med trevliga vänner och tillåter sig att trivas och släpper alla hemska, jobbiga tankar. Och när man förstår att andra har samma värderingar och funderingar som en själv, hallelulia jag är inte knäpp.

Har ju piffat till min blogg lite, tyckte det behövdes, men min kaffebild vill jag ändå ha kvar. Fika är ju som sagt något av det bästa. P&M va här på en snabb fika och uppdatering av gårdagens Håkan bravader.

Pratade precis med M i telefon och vi planerade lite för kommande resa, jiihhoo, snart bär det av igen. Resa bör man annars dör man. Men hoppas inte ngt O dycker upp strax innan och pajar allt igen. Hade varit för bedrövligt, men det kan ju bara inte hända en tredje gång, eller?

Nog för idag. Jag och min nya pojkvänn ska gå och lägga oss nu. Synd bara att jag inte vet hur han ser ut, fast det är det ju andra i stan som gör så varför inte passa på och hoppa i säng med honom, jag menar nu när jag har pojkvänn och allt. Knas, en dag får ni vad ni förtjänar och då ska jag fira med champagne och jordgubbar, om jag så ska flyga in det från Tibet.

1 kommentar:

mina sa...

mm... hälsa pojkvännen från mig ;) Jag tror jag såg honom på kingan igår;)