onsdag 26 mars 2008

En boll

Nu va det ett tag sen jag skrev men det händer verkligen inte mycket att skriva om dessa dagar.
Jag håller på att åka på en dunder förkylning känner jag, försöker proppa mig med meduciner och vitaminer men de känns som om den har bestämt sig för att komma.

Jag har en mega hårig dum boll i min mage ( känns det som ) som inte vill försvinna. En känsla av oro och att något är fel men jag vet inte vad.
För endel människor verkar allting alltid på något sätt ordna sig, jag vill att allt ska ordna sig för mig också, jag vill bli av med min boll, synd att man inte kan sätta ut den på blocket. Fan det är något som inte stämmer, något som är fel.

Jag vill ha tillbaka känslan jag hade i höstas när allt va fint och allt verkade så ljust. Jag vill ha tillbaka nätterna när jag sov som en stock varje natt till jag vaknade. NÄR ,NÄR, NÄR?
Jag vill ha tillbaka mig själv och den jag vet att jag kan vara när jag är glad och nöjd. Jag vill ha tillbaka orken man har när man är lycklig.

En liten önskelista;

1. Att pappa blir frisk
2. Kärlek
3. Känslan av att va lycklig
4. Att du låter mig va, försvinner ut ur mitt liv och slutar ljuga en massa om mig. Varför gör du det?

1 kommentar:

mina sa...

önskar så att jag kunde ge dig allt det på din önskelista vännen, för det är du värd. Kram på dig